URZĄD MIEJSKI W PRZEMKOWIE
Plac Wolności 25
59-170 Przemków
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
ds. inwestycji i remontów
1. Oferujemy:
-
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
-
dodatek stażowy, dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrodę jubileuszową,
-
pracę w stałych godzinach 7:00 – 15:00,
-
udział w szkoleniach/kursach, dofinansowanie do studiów,
-
pakiet socjalny, w tym między innymi: dofinansowanie do wypoczynku, wsparcie finansowe
w trudnych sytuacjach, pożyczki na cele mieszkaniowe, -
możliwość skorzystania z oferty ubezpieczenia grupowego.
2. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie co najmniej średnie, mile widziane techniczne,
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia.
3. Wymagania dodatkowe:
-
mile widziane doświadczenie zawodowe: min. 3 lata pracy, w tym 1 rok na stanowiskach związanych z planowaniem, realizacją i rozliczaniem inwestycji i remontów lub ukończenie studiów na jednym z kierunków: budownictwo, architektura, inżynieria środowiska lub o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku,
-
umiejętność obsługi komputera, czytania map i dokumentacji technicznej, przedmiarowanie
i kosztorysowanie robót budowlanych, -
znajomość i umiejętność właściwej interpretacji przepisów w zakresie prowadzenia inwestycji dofinansowanych ze środków zewnętrznych w tym ze środków unijnych,
-
znajomość przepisów ustawy prawa budowlanego, administracyjnego oraz prawa zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi do w/w ustaw,
-
predyspozycje osobowościowe: dokładność, samodzielność, odporność na stres,kreatywność, umiejętność analizy problemów i poprawne wyciąganie wniosków sprawna i efektywna organizacja pracy, łatwość podejmowania decyzji, umiejętność pracy w zespole,
-
prawo jazdy kat. B.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Zadania główne:
-
Przygotowywanie oraz prowadzenie gminnych inwestycji budowlanych oraz remontów.
-
Przygotowywanie umów dla planowanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych.
-
Założenie oraz systematyczne i rzetelne prowadzenie książek obiektów budowlanych należących do Gminy Przemków z wyłączeniem dróg, mostów na drogach stanowiących własność gminy Przemków oraz budynków i budowli oddanych w administrowanie lub trwały zarząd jednostkom organizacyjnym gminy.
-
Kontrolowanie stanu technicznego obiektów budowlanych o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych z wyłączeniem linii, węzłów i stacji kolejowych, dróg oraz lotniskowych dróg startowych i manipulacyjnych, mostów, budowli hydrotechnicznych i wodnomelioracyjnych.
-
Udział w planowaniu robót i opiniowaniu oraz weryfikacji dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
-
Zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia zadań inwestycyjnych oraz remontowych właściwym organom.
-
Przygotowywanie kompleksowej dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do rozpoczęcia, realizacji i odbioru inwestycji.
-
Współpraca i korespondowanie ze wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjno – remontowego.
-
Koordynacja i nadzór nad realizacją zadań inwestycyjnych.
-
Udział w przekazywaniu placu budowy, w odbiorach robót oraz przeglądach gwarancyjnych.
-
Przygotowanie przeglądów gwarancyjnych, rozliczeń i zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy.
-
Sporządzanie protokołów OT dla wykonanych zadań inwestycyjnych i przekazanie ich do Referatu Finansowego.
-
Opisywanie pod względem merytorycznym faktur do zapłaty, dotyczących zakresu działania Referatu.
-
Współpraca z innymi referatami i jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie swoich obowiązków.
-
Udział w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie inwestycji gminnych ze środków pozabudżetowych w zakresie dokumentacyjnym i finansowym.
-
Uczestnictwo w odbiorach inwestycji i zadań remontowych przeprowadzanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w zasobie mieszkaniowym gminy.
-
Przygotowywanie materiałów do konstrukcji budżetu gminy na dany rok.
-
Przygotowywanie danych i informacji dla stanowiska ds. zamówień publicznych i promocji w celu przygotowania procedur przetargowych na zadania inwestycyjne i remontowe.
-
Opracowywanie projektów planów zaopatrzenia gminy w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe.
-
Sporządzanie sprawozdań z prowadzonych działań i spraw.
2) Zadania okresowe:
-
wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych, w tym dyżurów związanych z organizacją cyklicznych imprez organizowanych przez Urząd,
-
pełnienie zastępstwa pracownika ds. inwestycji i remontów oraz samodzielnego stanowiska ds. gospodarki komunalnej i dróg.
5. Informacja o warunkach zatrudnienia:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Przemkowie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Informacja o warunkach pracy:
Praca na II piętrze budynku Urzędu. Brak windy. Budynek z podjazdem. Ciągi komunikacyjne umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim na parterze budynku, utrudniony dostęp
do wyodrębnionego stanowiska pracy. Toaleta dla osób niepełnosprawnych na parterze budynku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, pracą w terenie oraz bezpośrednim kontaktem z klientami Urzędu
6. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
życiorys – curriculum vitae,
-
oryginał kwestionariusza osobowego,
-
kopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
-
kopie świadectw bądź dyplomów potwierdzających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
-
kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
-
oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
-
oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy,
-
w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, określonego przepisami o służbie cywilnej (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
-
w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z preferencyjnych zasad zatrudnienia – oświadczenie o niepełnosprawności,
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów bieżącego naboru, (przykładowy wzór: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Urząd Miejski w Przemkowie, ul. Plac Wolności 25, 59-170 Przemków, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko przez czas niezbędny do realizacji wyżej wymienionego celu, aż do cofnięcia wyrażonej zgody. Oświadczam, że podaję dane i wyrażam zgodę dobrowolnie i w sposób świadomy, zaś administrator danych, którym jest Burmistrz Przemkowa, przekazał mi informacje, o których mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO, w tym informację o możliwości cofnięcia wyrażonej zgody
w dowolnej formie i w dowolnym momencie”). -
fakultatywne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów przyszłych rekrutacji na wolne stanowiska i organizowane zastępstwa pracowników,
-
inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu, za pomocą elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej: ESP: /UMPrzemkow/SkrytkaESP w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego, lub pocztą na adres Urzędu tj.:
Urząd Miejski w Przemkowie
Plac Wolności 25
59-170 Przemków
z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. inwestycji i remontów w terminie do dnia 10 czerwca 2025 r. do godz. 15.00. W przypadku oferty przesłanej pocztą, decyduje data wpływu do urzędu.
W przypadku dużej liczby kandydatów w ramach procedury naboru przewiduje się przeprowadzenie testu kwalifikacyjnego, którego wynik przesądzi o zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru tj. rozmowy kwalifikacyjnej. Na rozmowę kwalifikacyjną zostanie zaproszonych dziesięć osób z najwyższym wynikiem osiągniętym na testach kwalifikacyjnych.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone nadawcom.
Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Przemkowie jest dostępny
na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.
Informację o wyniku naboru zamieszcza się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /http://umprzemkow.bip.gov.pl// oraz na tablicy informacyjnej.
Burmistrz może w każdym momencie unieważnić nabór.
Przemków, 28.05.2025 r. z up. BURMISTRZA
Marta Mendrzycka-Nicewicz
SEKRETARZ GMINY
KLAUZULA INFORMACYJNA
o przetwarzaniu danych osobowych
dla osób uczestniczących w rekrutacji na wolne stanowisko pracy
Na podstawie art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) (Dz.Urz.UE L119 z 4 maja 2016 r.) .) przekazuję informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych kandydatów do pracy
w Urzędzie Miejskim w Przemkowie:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Przemkowa z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Przemkowie, ul. Plac Wolności 25, 59-170 Przemków (nr tel. 76 8319 210, e-mail: p.info@przemkow.pl)
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod@przemkow.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach:
· wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, związanych z procesem zatrudnienia,
w tym przede wszystkim Kodeksu pracy- podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny ciążący na Administratorze – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. i ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.
· przeprowadzenia procesu rekrutacji w zakresie danych niewymaganych przepisami prawa –
na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit a RODO);
4) odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą:
a) podmioty przetwarzające dane w imieniu administratora danych:
· Dostawcy programów i usług informatycznych.
b) podmioty uprawnione przepisami prawa.
c) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
5) Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej przez Urząd Miejski w Przemkowie w formie papierowej i elektronicznej na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt 3, lecz nie krócej, niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji. Oznacza to, że dane osobowe mogą zostać zniszczone
po upływie 5 lat.
6) posiada Pan/Pani prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem (możliwość istnieje jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, a nie np. na podstawie przepisów uprawniających administratora do przetwarzania tych danych).
7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8) Przetwarzanie Pani/Pana danych nie wiąże się z zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym z profilowaniem.
9) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.