URZĄD MIEJSKI W PRZEMKOWIE
Plac Wolności 25
59-170 Przemków

BURMISTRZ PRZEMKOWA
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
DYREKTORA MIEJSKIEGO ZAKŁADU GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ
W PRZEMKOWIE

1. Miejsce wykonywania pracy:

Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Przemkowie
ul. Dworcowa 7
59-170 Przemków

2. Kandydaci przystępujący do konkursu powinni spełniać następujące warunki:

1) Wymagania niezbędne:

a) wykształcenie wyższe,
b) co najmniej 5 lat stażu pracy o charakterze zgodnym z wymaganiami na oferowanym stanowisku pracy (potwierdzone kserokopiami świadectw pracy), w tym 3 – letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym,
c) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
e) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
g) posiadanie prawa jazdy kat. B,
h) nieposzlakowana opinia.

2) Wymagania dodatkowe:

a) preferowane wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne,
b) licencja zarządcy nieruchomości lub studia podyplomowe w zakresie zarządzania nieruchomościami.
c) znajomość zagadnień z zakresu ustaw, m.in.:
• ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135),
• ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1465 z zm.),
• ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1530 ze zm.),
• ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320),
• ustawy z dnia 20 grudnia 1996 r. o gospodarce komunalnej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 679),
• ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 399),
• ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 725),
• ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1145 ze zm.),
• ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1048),
• ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 576),
• ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 757),
d) predyspozycje osobowościowe: predyspozycje menedżerskie i umiejętność kierowania zespołem oraz tworzenia pozytywnych relacji pomiędzy współpracownikami, zdolności interpersonalne i organizacyjne, umiejętność analitycznego myślenia oraz koordynowania działań, umiejętność analizy i nastawienie na rozwiązywanie problemów i poprawnego wyciągania wniosków oraz zdolność podejmowania decyzji, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność, odpowiedzialność, samodzielność w działaniu, komunikatywność, uprzejmość i życzliwość.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) Koordynowanie i nadzorowanie realizacji zadań wynikających z zapisów statutu Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Przemkowie.

2) Zarządzanie jednostką w granicach udzielonych przez Burmistrza Przemkowa pełnomocnictw, w pełnym zakresie poprzez:
a. planowanie na poziomie strategicznym i operacyjnym,
b. podejmowanie działań zapewniających realizację celów i zadań Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Przemkowie w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy,
c. wyznaczanie kierunków działań i rozwoju Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Przemkowie,
d. kierowanie bieżącą działalnością Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Przemkowie oraz podejmowanie bieżących decyzji z zakresu realizowanych zadań,
e. dbałość o wysoką jakość świadczonych usług oraz ich skuteczność,
f. organizowanie i nadzorowanie administracyjnej, finansowej i gospodarczej obsługi jednostki,
g. zawieranie umów i porozumień związanych z realizacją zadań objętych działalnością jednostki,
h. dysponowanie środkami finansowymi określonymi w planie finansowym, nadzór nad gospodarowaniem nimi, odpowiedzialność za ich prawidłowe wykorzystanie, przestrzeganie dyscypliny   budżetowej,
i. podejmowanie decyzji dotyczących mienia Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Przemkowie w porozumieniu z Burmistrzem Przemkowa,
j. ustalanie wewnętrznych dokumentów związanych z funkcjonowaniem Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Przemkowie.

3) Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej związanych z funkcjonowaniem Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Przemkowie.

4) Sporządzanie sprawozdań finansowych i innych zgodnie z obowiązującymi przepisami, przygotowywanie okresowych analiz i informacji.

5) Realizowanie obowiązków pracodawcy samorządowego, w tym m.in. dokonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników zatrudnionych w Miejskim Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Przemkowie, sprawowanie zwierzchnictwa służbowego nad pracownikami, organizowanie, kierowanie, kontrola i ocena pracy pracowników zatrudnionych w kierowanej jednostce, zapewnienie przestrzegania w jednostce prawa, porządku i dyscypliny pracy, prowadzenie kontroli wewnętrznej z realizacji zadań przez poszczególnych pracowników.

6) Reprezentowanie jednostki w kontaktach zewnętrznych i wewnętrznych.

7) Załatwianie bieżących interwencji mieszkańców.

8) Nadzór nad realizacją zadań Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Przemkowie związanych z: zarządzanie i administrowanie komunalnym zasobem mieszkaniowym gminy oraz komunalnymi lokalami użytkowymi, cmentarzami, utrzymaniem porządku i czystości na terenie Gminy, obsługą zieleni miejskiej i obiektów rekreacyjno-sportowych.

9) Pozostałe obowiązki wynikające ze statutu Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Przemkowie.

10) Wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza Przemkowa.

4. Informacja o warunkach zatrudnienia:

1) forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony;
2) miejsce pracy: budynek Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Przemkowie, ul. Dworcowa 7, pomieszczenie, w którym wykonywana będzie praca zlokalizowane jest na I piętrze
w budynku nie posiadającym windy i sanitariatów dostosowanych do osób niepełnosprawnych, budynek bez podjazdu, utrudniony dostęp do wyodrębnionego stanowiska pracy oraz w terenie – w zależności od potrzeb;
3) praca przy komputerze przez co najmniej połowę wymiaru czasu pracy;
4) praca wymagająca sprawności ruchowej ze względu na konieczność przemieszczania się w obrębie budynku (także po poszczególnych kondygnacjach) i w terenie;
5) bezpośredni kontakt z petentami;
6) planowany termin zatrudnienia: 1 lutego 2024 r.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Przemkowie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

5. Wymagane dokumenty:
a. list motywacyjny,
b. życiorys zawodowy,
c. pisemna koncepcja funkcjonowania i rozwoju Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Przemkowie,
d. oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zgodnie z wzorem opublikowanym w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Przemkowie pod treścią ogłoszenia w plikach do pobrania),
e. kopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), potwierdzające wymagany staż pracy,
f. kopie świadectw bądź dyplomów potwierdzających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
g. kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
h. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych
i. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
j. oświadczenie kandydata, że nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 104 ze zm.),
k. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy,
l. w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, określonego przepisami o służbie cywilnej (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
m. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
n. w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z preferencyjnych zasad zatrudnienia – oświadczenie o niepełnosprawności,
o. informacja dot. przetwarzania danych osobowych oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów bieżącego naboru (wzór opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Przemkowie pod treścią ogłoszenia w plikach do pobrania),
p. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
q. do oferty mogą być dołączone opinie lub rekomendacje.

List motywacyjny, CV, kwestionariusz, oświadczenia oraz koncepcja pracy powinny być własnoręcznie podpisane.
Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem.

6. Termin składania dokumentów

Dokumenty aplikacyjne należy składać do 10 grudnia 2024 r. w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na Dyrektora Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Przemkowie”:
1. osobiście w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Przemkowie w godzinach pracy Urzędu (poniedziałek – piątek od godz. 7.00 do godz. 15.00),
2. za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski w Przemkowie, Plac Wolności 25, 59-170 Przemków (decyduje data wpływu oferty do Urzędu),
3. Drogą elektroniczną za pomocą elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej: ESP: /UMPrzemkow/SkrytkaESP w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego. Za datę wpływu uznaje się datę potwierdzenia przyjęcia dokumentów przez system e-PUAP.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone nadawcom.

Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Przemkowie jest dostępny na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.
Informację o wyniku naboru zamieszcza się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /http://umprzemkow.bip.gov.pl// oraz na tablicy informacyjnej.
Burmistrz może w każdym momencie unieważnić nabór.
Kandydaci spełniający wymagania niezbędne zostaną mailowo poinformowani o terminie rozmowy rekrutacyjnej (w korespondencji wysłanej na wskazany w dokumentach aplikacyjnych adres mailowy).

7. Informacje dodatkowe:
1) Nabór zostaje przeprowadzony w dwóch etapach:
I etap – sprawdzenie ofert pod względem formalnym oraz merytorycznym bez udziału kandydatów;
II etap – rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami, którzy spełnią wymogi formalne – ocena kwalifikacji zawodowych, wiedzy i predyspozycji kandydatów,
2) złożenie niekompletnych dokumentów lub po terminie stanowi podstawę do odrzucenia oferty z powodu niespełnienia wymogów formalnych konkursu,
3) o dopuszczeniu do kolejnego etapu naboru lub odrzuceniu oferty z powodów formalnych oraz terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu naboru zainteresowani zostaną poinformowani indywidualnie, informacja zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Przemkowie,
4) korespondencja z kandydatami odbywać się będzie wyłącznie drogą elektroniczną na adres wskazany przez kandydata w ofercie,
5) nabór rozpoczyna się z dniem ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Przemkowie,
6) komisja rekrutacyjna powołana do zaopiniowania kandydatów na stanowisko dyrektora Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Przemkowie uprawniona będzie do ewentualnego żądania uzupełnienia dokumentów lub złożenia przez kandydata wyjaśnień co do treści oferty w trakcie trwania naboru,
7) oferty kandydatów, którzy nie zostali wybrani na stanowisko dyrektora Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Przemkowie i zawarte w nich dane osobowe będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

Lista kandydatów spełniających wymogi formalne i dopuszczonych do II etapu wraz z terminem rozmowy kwalifikacyjnej oraz informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /http://umprzemkow.bip.gov.pl// oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Przemkowie przy ul. Pl. Wolności 25, 59-170 Przemków.

Przemków, 19.11.2024 r. BURMISTRZ PRZEMKOWA Jerzy Szczupak

 

Dokumenty do pobrania:

Klauzula informacyjna_Dyrektor MZGM

Kwestionariusz_kandydata

oświadczenie_do_celów_rekrutacji

KLAUZULA INFORMACYJNA
o przetwarzaniu danych osobowych
dla osób uczestniczących w rekrutacji na wolne stanowisko pracy

Na podstawie art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) (Dz.Urz.UE L119 z 4 maja 2016 r.) .) przekazuję informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych kandydatów w prowadzonym naborze:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Przemkowa z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Przemkowie, ul. Plac Wolności 25, 59-170 Przemków (nr tel. 76 8319 210, e-mail: p.info@przemkow.pl)
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod@przemkow.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach:
• wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, związanych z procesem zatrudnienia, w tym przede wszystkim Kodeksu pracy- podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny ciążący na Administratorze – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. i ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.
• przeprowadzenia procesu rekrutacji w zakresie danych niewymaganych przepisami prawa na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit a RODO);
4) odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą:
a) podmioty przetwarzające dane w imieniu administratora danych:
• · Dostawcy programów i usług informatycznych.
b) podmioty uprawnione przepisami prawa.
c) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
5) Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej przez Urząd Miejski w Przemkowie w formie papierowej i elektronicznej na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt 3, lecz nie krócej, niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji. Oznacza to, że dane osobowe mogą zostać zniszczone po upływie 5 lat.
6) posiada Pan/Pani prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem (możliwość istnieje jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, a nie np. na podstawie przepisów uprawniających administratora do przetwarzania tych danych).
7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8) Przetwarzanie Pani/Pana danych nie wiąże się z zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym z profilowaniem.
9) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.